Pytania o abonament samochodowy FAQ baner

 




Pytania ogólne

Auto na abonament od Qarson Polska to usługa, w której klient korzysta z nowego auta: z niską i niezmienną miesięczną opłatą oraz krótką (12-miesięczną) umową. Dzięki temu może cieszyć się nowym autem bez zbędnych formalności logistyczno-administracyjnych czy obaw związanych z utratą wartości auta.

Z oferty Qarson Polska może skorzystać każdy, bez względu na to, czy jest to osoba fizyczna, czy prowadząca działalność gospodarczą. Każdy nasz Klient otrzymuje fakturę VAT.

Aby skorzystać z oferty wystarczy dowód tożsamości, prawo jazdy oraz dokumenty pozwalające przeprowadzić weryfikację klienta.

W Qarson gwarantujemy konkurencyjne warunki korzystania z naszych usług w czasie trwania umowy. Rezygnacja w trakcie jej trwania związana jest z opłatą wskazaną w cenniku.

Każdy klient ma do wyboru 3 opcje odbioru Samochodu na Abonament: 1) Dom - dostawa pod wskazany adres, 2) Norauto - odbiór w wybranym przez Klienta Punkcie Odbioru Aut na Abonament w centrum Norauto, 3) Salon - bezpłatny odbiór u wskazanego przez Qarsona dealera danej marki.

Dla wygody naszych klientów informujemy zawsze z minimum czterodniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru auta. Auto gotowe do odbioru będzie do 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania pierwszej Opłaty Abonamentowej.

Zmiany są dopuszczalne zgodnie z warunkami umowy abonamentowej wraz z załącznikami oraz cennikiem.

W Qarsonie to klient decyduje o przeznaczeniu auta, zgodnie z warunkami ubezpieczenia.

Obecnie w Qarsonie dysponujemy modelami, które prezentujemy na naszej stronie www. Jest to szeroka gama aut w różnych wersjach wyposażenia. Oferta jest przez nas cały czas rozszerzana. Jeżeli klient nie odnalazł interesującej go wersji, zapraszamy do kontaktu z naszym BOK pod numerem (+48) 61 10 10 450.

Dodatkowe zabezpieczenia antykradzieżowe nie wpływają na koszt i zakres ubezpieczenia. W związku z tym, zgodnie z warunkami umowy, należy je zdemontować przed końcem okresu umowy - w sposób, który nie uszkodzi auta.

Weryfikacja klienta jest to proces, podczas którego - za zgodą klienta - sprawdzamy jego zdolność płatniczą, podobnie do zakupów na raty np. sprzętu RTV / AGD.

Nie ma takiej konieczności. W trosce o wygodę naszych klientów proces realizowany jest za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Zgodnie z warunkami umowy - dopuszczalna jest możliwość umieszczenia własnej reklamy na aucie na abonament. Należy jednak pamiętać, aby po zakończeniu okresu umowy, usunąć wszelkie modyfikacje w taki sposób, by nie uszkodzić auta.

Czas trwania umowy abonamentowej w Qarson Polska to 12 miesięcy.

Rozpatrzenie wniosku odbywa się zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Qarson Polska: po podpisaniu zamówienia kontaktujemy się z klientem i podajemy wykaz niezbędnych dokumentów. Zazwyczaj wystarczają dane z dowodu osobistego i rachunku bankowego. W przypadku klientów firmowych, poprosimy o dodatkowe dokumenty związane z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Qarson nie oferuje takiej możliwości, by auto w abonamencie było wykorzystywane w celach świadczenia usług komunikacyjnych.

Tak, obecnie w naszych punktach obsługi istnieje taka możliwość.

Qarson gwarantuje swoim klientom możliwość korzystania i cieszenia się z samochodu, który można wymieniać co 12 miesięcy. Obecnie nie ma możliwości odkupu auta po zakończeniu umowy.

Qarson docenia stałych Klientów. Dla wszystkich osób, które zdecydują się przedłużyć umowę w Qarsonie i chcą przez kolejne 12 miesięcy cieszyć się fabrycznie nowym samochodem na abonament, przygotujemy najlepszą ofertę na rynku - dostosowaną do ich nowych potrzeb i oczekiwań. Oferta sporządzona zostanie indywidualnie dla każdego Klienta podczas zawierania kolejnej umowy na abonament.

Qarson Polska oferuje tylko nowe samochody w umowie abonamentowej wyłącznie na 12 miesięcy. Po tym czasie auta nie są wykorzystywane do kolejnych umów, ani nie są odsprzedawane Klientom. Używany przez 12 miesięcy samochód po wygaśnięciu umowy na abonament jest zbywany.

Użytkowanie pojazdu

Qarson zajmuje się kwestiami formalnymi, takimi jak rejestracja pojazdu, aby klientowi pozostawała wyłącznie przyjemność korzystania z auta. Koszt rejestracji wliczony jest w opłatę startową.

W przypadku utraty dokumentów lub kluczyków - prosimy o kontakt z BOK pod numerem (+48) 61 10 10 450. Doradcy Qarsona poinformują o niezbędnych czynnościach.

Qarson jest zobowiązany do wskazania osoby, która podpisała umowę abonamentową.

Korzystając z usług Qarson Poska klient może wyjechać autem na abonament za granicę. Na terenie Unii Europejskiej nie są wymagane dodatkowe dokumenty. Jednak w niektórych krajach (Mołdawia, Rumunia, Ukraina, Rosja) potrzebne będzie dodatkowe ubezpiecznie.

Auto na abonament od Qarson Polska może być udostępniane innym osobom. Należy jednak pamiętać, że to klient (osoby, która podpisała Umowę Abonamentową) odpowiada za wszelkie szkody, których nie pokryje ubepieczenie w trakcie udostępnienia auta.

Qarson daje klientowi możliwość wyboru rodzaju opon zgodnie z własnymi preferencjami: letnie - w darmowym pakiecie lub wielosezonowe - w pakiecie dodatkowym.

Klient nie musi się martwić kwestią serwisu, który pozostaje po stronie Qarsona.

Samochód na abonament musi być serwisowany w autoryzowanym serwisie danej marki. Wybór serwisu odbywa się w uzgodnieniu z Qarsonem.

Prosimy o kontakt o kontakt z BOK pod numerem (+48) 61 10 10 450. Doradcy Qarsona poinformują o niezbędnych czynnościach.

Prosimy o kontakt o kontakt z BOK pod numerem (+48) 61 10 10 450. Doradcy Qarsona poinformują o niezbędnych czynnościach.

Kradzież auta na abonament, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, należy zgłosić na policję oraz do BOK pod numerem (+48) 61 10 10 450.

Ceny i koszty

Opłata startowa uruchamia program abonamentowy. Zawierają się w niej wszystkie koszty administracyjne i logistyczne. Dzięki niej możemy auto dla Ciebie zarejestrować i przygotować bezpośrednio do wydania.

Całkowity koszt usługi abonamentowej uzależniony jest od wybranej oferty i zawsze składa się z: 1) opłaty startowej, 2) miesięcznej opłaty abonamentowej, 3) kosztów ubezpieczenia.

Qarson nie stosuje limitu kilometrów. Klient na start otrzymuje podstawowy darmowy pakiet 10 000 km. Na etapie zawierania Umowy Abonamentowej może ten pakiet powiększyć o 5, 10 lub 15 tysięcy kilometrów. W przypadku przekroczenia pakietu: w dniu zwrotu auta nastąpi rozliczenie - zgodnie z cennikiem podanym przy każdym modelu.

Cena podana na naszej stronie to cena abonamentu, dla naszych klientów istnieje możliwość ubezpieczenia auta na atrakcyjnych warunkach.

Tak. Qarson współpracuje z największymi firmami ubezpieczeniowymi. W ofercie znajdują się atrakcyjne propozycje ubezpieczenia auta w umowie na rok.

Istnieje taka możliwość. Należy pamiętać, że ubezpieczenie zewnętrze musi być zgodne z warunkami zapisanymi w Umowie Abonamentowej - w załączniku dotyczącym ubezpieczenia oraz w cenniku usług.

Wszelkie naprawy powinny być realizowane w porozumieniu i przy akceptacji Qarsona. W takich sytuacjach każdorazowo prosimy o kontakt z BOK pod numerem (+48) 61 10 10 450 oraz na podany adres mailowy [email protected][email protected]

W tego typu sytuacjach prosimy o kontakt z BOK pod numerem (+48) 61 10 10 450. Jeżeli zdarzenie ma miejsce poza godzinami pracy infolinii prosimy o kontakt z Assistance ubezpieczyciela.

Qarson nie stosuje limitu kilometrów. Przekroczenie liczbę zadeklarowanych w Umowie Abonamentowej kilometrów można rozlić płacąc tylko za przejechane kilometry.

Umowa Abonamentowa w Qarson Polska gwarantuje stałą i niezmienną opłatę abonamentową, dlatego klient może jeździć tyle, ile potrzebuje nie przejmując się przejechanymi kilometrami.

Rozliczenie następuje w momencie zwrotu pojazdu na podstawie aktualnego przebiegu samochodu oraz Umowy Abonamentowej.

Tak, za każdą płatność wystawiamy faktury VAT.