Logo Qarson - Auta na abonament - 185x70px
  • Oferta
    Pełna oferta
    Popularne marki
    • Citroen
    • Peugeot
    • Renault
    Wszystkie nasze marki
    Popularne modele
    • Citroen C3
    • Peugeot 308
    • Renault Arkana
    Wszystkie nasze modele
    Popularne segmenty
    • Miejski
    • Kompaktowy
    • SUV / Crossover
    Wszystkie nasze segmenty
  • Jak to działa?
  • Opinie
  • Poradnik
  • Lokalizacje odbioru
61 101 04 50
  1. Qarson
  2. Kariera
  3. Asystent/ka zarządu

Asystent/ka zarządu

Miejsce pracy: Poznań/Złotniki 

Asystent/ka zarządu

Twoje zadania:

  • kompleksowa organizacja czasu pracy Zarządu,
  • planowanie, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych Zarządu,
  • pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie życia zawodowego Zarządu Firmy,
  • prowadzenie kalendarza, umawianie i koordynacja spotkań biznesowych, kontakt z interesantami wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
  • zbieranie danych, analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań dla Zarządu,
  • przygotowanie materiałów zarządczych wspierających pracę Członka Zarządu,
  • zapewnienie właściwego przepływu informacji z partnerami wewnętrznymi, zewnętrznymi oraz w ramach struktur właścicielskich,
  • koordynacja projektów biznesowych zleconych przez Zarząd w ramach organizacji,
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz i dbałość o jej wizerunek w kontaktach biznesowych.

Nasze wymagania:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowiskach asystenckich przy Zarządzie lub w pokrewnych rolach,
  • wiedza i świadomość biznesowa z zakresu ekonomii, rachunkowości, prawa, oraz ogólnego savoir-vivre w biznesie,
  • dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz zarządzania swoim czasem,
  • samodzielność,
  • umiejętność budowanie dobrych relacji oraz analitycznego podejścia do problemów,
  • proaktywność w działaniu,
  • bardzo dobra znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie,
  • samodzielne i rozwijające stanowisko,
  • możliwość rozwoju umiejętności językowych (praca na tym stanowisku odbywa się z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego);
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę stacjonarną w biurze w Złotnikach pod Poznaniem,
  • szeroki zakres benefitów oparty o system kafeteryjny.

    Jeśli zainteresowała Cię ta oferta, prześlij nam CV na adres [email protected]

    W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz. Nie zapomnij umieścić klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Qarson Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

    APLIKUJ
    Qarson Polska
    • Kontakt
    • O nas
    • Nasz zespół
    • Pracuj w Qarsonie
    Usługi dodatkowe
    • Program: Polecaj i zarabiaj
    • Dostawa do domu
    • Samochód w firmie
    • Zgłoszenie szkody
    Informacje
    • Regulamin serwisu
    • Ochrona danych osobowych
    • Przewodnik użytkownika
    • Polityka cookies
    Qarson
    sp. z o. o.
    NIP: 9721248232 ul. Krzemowa 1, 62-002 Złotniki [email protected] 61 101 04 50