22.02.2019


Qarson Brand Launch - Warszawa 

21 lutego 2019 roku podczas konferencji prasowej w Warszawie oficjalnie zaprezentowaliśmy ideę aut na abonament Qarsona, czyli innowacyjny model sprzedaży i użytkowania samochodu w branży motoryzacyjnej i e-commerce.
– Jesteśmy tam, gdzie jest nasz Klient - w internecie i w galeriach handlowych – mówił podczas spotkania z dziennikarzami Damian Ciesielczyk, CEO Qarsona. – Wierzymy, że polski konsument jest gotowy, dlatego wchodzimy z ofertą do Polski.

Podczas konferencji Qarsona o transporcie w świecie trendów przyszłości mówił Kacper Nosarzewski z Zarządu Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością. – Nie da się ukryć, że rynek motoryzacyjny w segmencie nowych samochodów w Polsce preferuje firmy, co może wskazywać, że klient indywidualny jest skazany wyłącznie na samochody używane – mówił futurolog. Ekonomista Societe Generale Polska - Jarosław Janecki przedstawił uwarunkowania makroekonomiczne: perspektywy rozwoju gospodarki, sytuację gospodarstw domowych oraz zmiany postawy wśród młodej generacji - z posiadania na używanie.

Pierwszego dnia po konferencji ukazało się ponad 60 artykułów w mediach biznesowych, motoryzacyjnych, portalach informacyjnych oraz na stronach wpływowych blogerów, którzy z entuzjazmem piszą o idei aut na abonament i nowego pomysłu na samochód od Qarsona.