QARSON POLSKA LOGO
  • Oferta
    Popularne marki
    • Toyota
    • Fiat
    • Seat
    • Suzuki
    • Citroen
    Wszystkie nasze marki
    Popularne modele
    • Toyota Aygo
    • Fiat Tipo
    • Seat Arona
    • Toyota C-HR
    • Citroen C3
    Wszystkie nasze modele
    Popularne segmenty
    • Miejski
    • Kompaktowy
    • Crossover
    • Hybrydowy
    • Kombi
    Wszystkie nasze segmenty
  • Jak to działa?
  • Opinie
  • Poradnik
  • Lokalizacje odbioru
Kontakt z nami
  1. Qarson
  2. Kariera
  3. Manager ds. sprzedaży i obsługi klienta on-line

Jeśli chcesz być częścią zmian, brać aktywny udział w innowacyjnych projektach, do pracy podchodzisz z pasją, odwagą i otwartością, to możemy Ci zaproponować wiele ciekawych wyzwań w naszej organizacji. 
 
Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku:


Manager ds. sprzedaży i obsługi klienta on-line

Miejsce pracy: Poznań (okolice), Suchy Las (pow. poznański)

Treasury Director

Twoje zadania:

  • zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Contact Center,
  • odpowiedzialność za obszary sprzedaży usługi, obsługi posprzedażowej oraz logistyki transakcji,
  • zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta z obsługi,
  • przygotowywanie i optymalizowanie wewnętrznych procedur i procesów obowiązujących w zespole,
  • wyznaczanie celów sprzedażowych i jakościowych oraz nadzór nad ich wykonaniem,
  • rekomendowanie usprawnień w procesie obsługi Klienta,
  • motywowanie pracowników ukierunkowane na wyniki i realizację kluczowych zadań,
  • wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników,
  • współpraca z działem IT przy tworzeniu rozwiązań dla obszaru sprzedaży,
  • bieżący monitoring wskaźników.

Nasze wymagania:

  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w Contact Center,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców, poparte wynikami,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków,
  • odporność na stres,
  • motywacja do pracy i silna orientacja na realizację celów,
  • doskonała znajomość pakietu office, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych,
  • ogólna wiedza o samochodach i znajomość rynku motoryzacyjnego,
  • doświadczenie w pracy w firmach CFM (Car Fleet Management), u dealerów samochodowych lub w wypożyczalniach samochodowych - mile widziane,
  • doświadczenie w budowaniu lub rozwijaniu systemów IT do obsługi Contact Center - mile widziane.

Oferujemy:

  • możliwość współuczestniczenia w kreowaniu przyszłości dystrybucji samochodów,
  • pracę w międzynarodowej firmie, z nowoczesną i partnerską kulturą organizacyjną,
  • innowacyjne środowisko pracy,
  • elastyczne formy zatrudnienia, dopasowane do kandydata,
  • możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań,
  • wysoki poziom samodzielności wykonywanych zadań,
  • pakiet benefitów pracowniczych.

    Jeśli zainteresowała Cię ta oferta, prześlij nam CV na adres [email protected]

    W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz. Nie zapomnij umieścić klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Qarson Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

    APLIKUJ
    Qarson Polska
    • Kontakt
    • O nas
    • Nasz zespół
    • Pracuj w Qarsonie
    Usługi dodatkowe
    • Dostawa do domu
    • Samochód na abonament w firmie
    Informacje
    • Regulamin serwisu
    • Ochrona danych osobowych
    Pozostańmy w kontakcie
    QARSON POLSKA LOGO