BUniwersalny banner marki i modelu


Ten bardzo efektowny model auta z futurystycznym nadwoziem od momentu premiery w 2017 roku stał się ważnym elementem oferty Toyoty. C-HR stanowi aż 50 % sprzedaży aut dla osób fizycznych. Nowa, odświeżona wersja tego modelu ma utrzymać ten trend. Czytaj więcej...

Bryła i większość detali pozostały bez zmian. Facelifting wprowadził niewielkie zmiany w wyglądzie przedniego zderzaka i rozmieszczenia świateł przeciwmgłowych. Dzięki temu grill jest szerszy i wyższy. Kształt przednich reflektorów także uległ lekkiej modyfikacji. Światła do jazdy dziennej LED są umieszczone nad reflektorem i zajmują większą powierzchnię niż wcześniej. Z tyłu nowe lampy także w technologii LED połączone zostały spojlerem w modnym, lśniącym czarnym kolorze.

Główny powód, dla którego Toyota zdecydowała się zrobić facelifting już 3 lata po premierze znajduje się pod maską. W hybrydowej wersji pojawił się mocniejszy zespół napędowy znany już z Toyoty Corolli i Lexusa UX. 2 Litrowa, czterocylindrowa jednostka o łącznej mocy 184 KM zapewnia większą dynamikę jazdy i zdecydowanie płynniejsze działanie.

Kolejnym powodem wprowadzenia tego faceliftingu było poprawienie dość archaicznych multimediów z poprzedniej wersji. Nowa Toyota C-HR wyposażona została w przydatne aplikacje jak Android Auto i Apple Car Play. Po faceliftingu przyciski dotykowe zostały zastąpione przez fizyczne przyciski i 2 pokrętła. Pojawiły się także elektrycznie sterowane fotele kierowcy i regulowane na wysokość fotele pasażera. Toyota C-Hr w nowej odsłonie w wersji Hybrydowej z napędem Dynamic Force kosztuje ponad 112 000 zł. Tyle trzeba zapłacić za nową, dobrze wyposażoną wersję tego samochodu.
Dzięki nowej ofercie Qarsona możesz sprawdzić jak jeździ się najnowszym wcieleniem modelu C-HR z układem spalinowo-elektrycznym 4 generacji płacąc 1099 zł miesięcznie. Skontaktuj się z naszym doradcą i zapytaj o szczegóły oferty