22.02.2019


Qarson Brand Launch - Warszawa 

21 lutego 2019 roku podczas konferencji prasowej w Warszawie oficjalnie zaprezentowali艣my ide臋 aut na abonament Qarsona, czyli innowacyjny model sprzeda偶y i u偶ytkowania samochodu w bran偶y motoryzacyjnej i e-commerce.
– Jeste艣my tam, gdzie jest nasz Klient - w internecie i w galeriach handlowych – mówi艂 podczas spotkania z dziennikarzami Damian Ciesielczyk, CEO Qarsona. – Wierzymy, 偶e polski konsument jest gotowy, dlatego wchodzimy z ofert膮 do Polski.

Podczas konferencji Qarsona o transporcie w 艣wiecie trendów przysz艂o艣ci mówi艂 Kacper Nosarzewski z Zarza台du Polskiego Towarzystwa Studio虂w nad Przysz艂os虂cia台. – Nie da si臋 ukry膰, 偶e rynek motoryzacyjny w segmencie nowych samochodów w Polsce preferuje firmy, co mo偶e wskazywa膰, 偶e klient indywidualny jest skazany wy艂膮cznie na samochody u偶ywane – mówi艂 futurolog. Ekonomista Societe Generale Polska - Jaros艂aw Janecki przedstawi艂 uwarunkowania makroekonomiczne: perspektywy rozwoju gospodarki, sytuacj臋 gospodarstw domowych oraz zmiany postawy w艣ród m艂odej generacji - z posiadania na u偶ywanie.

Pierwszego dnia po konferencji ukaza艂o si臋 ponad 60 artyku艂ów w mediach biznesowych, motoryzacyjnych, portalach informacyjnych oraz na stronach wp艂ywowych blogerów, którzy z entuzjazmem pisz膮 o idei aut na abonament i nowego pomys艂u na samochód od Qarsona.