22.02.2019


Qarson Brand Launch - Warszawa 

21 lutego 2019 roku podczas konferencji prasowej w Warszawie oficjalnie zaprezentowali┼Ťmy ide─Ö aut na abonament Qarsona, czyli innowacyjny model sprzeda┼╝y i u┼╝ytkowania samochodu w bran┼╝y motoryzacyjnej i e-commerce.
– Jeste┼Ťmy tam, gdzie jest nasz Klient - w internecie i w galeriach handlowych – mówi┼é podczas spotkania z dziennikarzami Damian Ciesielczyk, CEO Qarsona. – Wierzymy, ┼╝e polski konsument jest gotowy, dlatego wchodzimy z ofert─ů do Polski.

Podczas konferencji Qarsona o transporcie w ┼Ťwiecie trendów przysz┼éo┼Ťci mówi┼é Kacper Nosarzewski z Zarza╠Ędu Polskiego Towarzystwa Studio╠üw nad Przysz┼éos╠ücia╠Ę. – Nie da si─Ö ukry─ç, ┼╝e rynek motoryzacyjny w segmencie nowych samochodów w Polsce preferuje firmy, co mo┼╝e wskazywa─ç, ┼╝e klient indywidualny jest skazany wy┼é─ůcznie na samochody u┼╝ywane – mówi┼é futurolog. Ekonomista Societe Generale Polska - Jaros┼éaw Janecki przedstawi┼é uwarunkowania makroekonomiczne: perspektywy rozwoju gospodarki, sytuacj─Ö gospodarstw domowych oraz zmiany postawy w┼Ťród m┼éodej generacji - z posiadania na u┼╝ywanie.

Pierwszego dnia po konferencji ukaza┼éo si─Ö ponad 60 artyku┼éów w mediach biznesowych, motoryzacyjnych, portalach informacyjnych oraz na stronach wp┼éywowych blogerów, którzy z entuzjazmem pisz─ů o idei aut na abonament i nowego pomys┼éu na samochód od Qarsona.